به گزارش واحد فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری سفیددشت در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن که مورخ 29 تیرماه 1402 در فرمانداری بروجن برگزار گردیده از شهرداری سفیددشت توسط دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری تقدیر به عمل آمد .

کارشناس فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری سفیددشت اعلام داشت در این جلسه که در شهرستان بروجن منعقد گردید دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری آقای سیروس میرزایی گهرویی لوح سپاسی را به آقای محمد حسین ایزدی شهردار سفیددشت به پاس اجرای مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن، که حسب بررسی و تایید فرمانداری شهرستان بروجن صورت گرفته است ، تقدیم نمودند .

آقای هادی پور اعلام کرد اقدامات و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی بین بخشی در شهرداری سفیددشت صورت پذیرفت که امیدواریم این روند ادامه داشته و هرچه بیشتر بتوانیم در اجرای مصوبات این ستاد اقدامات مناسب را انجام دهیم. لازم است دراین راستا تشکر ویژه خود را از واحد های مختلف شهرداری و همچنین شورای اسلامی به سبب همکاری اعلام داریم.

آقای ایمان هادی پور اضافه کردند ضمن تشکر از متولیان اجرای این تقدیر ، خوب میدانیم که انتخاب و تقدیر از شهرداری سفیددشت در بین کلیه اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن وظیفه این شهرداری را جهت کمک در روند اجرای هر چه بهتر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری وشهرستان بروجن بیشتر می کند و این خود سبب افزایش تلاش شهرداری در روند آینده خود خواهد شد .